Fermer2
Kevin KoflerLe 14/11/2004 à 10:54
Somehow, my 2 messages got locked:
Suddenly, you're all speaking English... roll The number one excuse for not posting on TICT HQ was "We don't speak English." - I guess y'all learned it pretty quickly... roll
I see you're also happily censoring my messages. You keep accusing me of censorship and claiming to support "free speech", but I don't see any of that...

And then you're accusing me of censorship. Bunch of hypocrites...

Et je ne peux pas poster ça là-bas parce que:
<!\ Erreur


Vous etes banni de ce forum.
Texte recupérré, vous pouvez le copier pour ne pas le perdre :


Vive les doubles standards... roll Je demande que vous arrêtez tout de suite de traîter le forum de la TICT de "dictature", parce que c'est votre forum concurrent qui en est une.