07:32am
Click here to sign-in
Click here to create an account
Did you forget your password?
Boo
ysalla
vince
240 guests
16 bots
Home
Forums
Orientation
Forum
Orientation
Bonjour, je suis en 2nd pro dans une filières qui me plait pas, et je veux aller en général, j étais défavorable en troisième, j avais 13 de moyenne au premier trimestre, et encore j avais pas beaucou
Home
Forums
Orientation
Last topics
Last updated unfollowed topics
No topic in this list.
Last created unfollowed topics
No topic in this list.