1

short h_drawChar(h_Font * font, short x, short y, unsigned char caract, h_Mode mode, unsigned char * screen) {  
  short decal;
  short j;

  short charsize=h_getFontCharSize(font,caract)+((mode & HMODE_BOLD)!=0)+((mode & HMODE_ITALIC)!=0);
  unsigned char * sprite=(font->spriteTable+font->y*(caract-font->firstChar+1)-1);

  screen+=(y+font->y-1)*30+(x>>3);
  decal=x&7;
  
  for (j=0;j<font->y;j++) {
    (*screen)|=((*sprite)>>decal);
    (*(screen+1))|=((*sprite)<<(8-decal));
    if ((mode & HMODE_BOLD)!=0) {
      (*screen)|=((*sprite)>>(decal+1));
      (*(screen+1))|=((*sprite)<<(8-decal-1));
    }
    if ((mode & HMODE_ITALIC)!=0 && j%3==2)
      decal++;
    screen-=30;
    sprite--;
  }
  
  return charsize;
}

2

le preview passe
le post passe
pas l'article....

3

!slap slaps slaps slaps slaps
• ExUtilisateur slaps slaps slaps slaps slaps around a bit with a large trout !
avatar
Slammeur (qu'on voit danser, le long des golfes clairs).
Mon blog qui parle de jeux-vidéo

4

montreuillois :
!slap slaps slaps slaps slaps
• ExUtilisateur slaps slaps slaps slaps slaps around a bit with a large trout !

tadadadadad adaadadada
avatar
Slammeur (qu'on voit danser, le long des golfes clairs).
Mon blog qui parle de jeux-vidéo