http://www.pockett.net
[img]
[/img]
05:36am
Click here to sign-in
Click here to create an account
Did you forget your password?
Boo
ysalla
290 guests
7 bots
Home
Forums
Forum GP32 / GP2X / XGP
Wiz et Caanoo
sqrxz3 - Page 1
1
1
rtb7
2012-03-21 at 08:49pm
Nouveau homebrew dispo pour wiz et canoo, entre autres...
http://www.sqrxz.de/sqrxz-3/
have fun
2
Pocket Magazine
2012-03-21 at 09:00pm
sympa et retro à souhait
l'animation du personnage n'est elle pas trop rapide ?
Home
Forums
Forum GP32 / GP2X / XGP
Wiz et Caanoo
sqrxz3 - Page 1
1